luni, 6 octombrie 2008

una rece, una calda


ma voi abtine de la a-mi exprima parerea pe care mi-am format-o despre Institutul Cultural Roman in urma experientei mele de cinci saptamani la Chisinau si in perioada care a urmat. imi pare grozav de rau ca este singura institutie din Romania care finanteaza reviste culturale din Moldova si ca trebuie sa scriem un proiect pentru ei de care depinde viitorul Stare de urgenta, pentru ca imi dau seama ca si daca vom castiga viitorul nu va fi poate mai bun decat ce a fost pana acum. mai amuzanti poate sunt cei de la Departamentul Romanilor de Pretutindeni (si de Nicaieri) care din februarie nu fac absolut nimic pentru ca, zic ei, nu este inca stabilit clar daca depind de ministerul de externe sau de guvern sau de mai stiu eu ce. Daca vrei sa faci chestii "pe cultura" incepi fara sa vrei sa vezi ce mizerii stau ascunse in toate aceste mici institutii si ce oameni au putere de decizie in ele - ceea ce nu e un lucru bun daca ai un stomac sensibil. bine pentru mine ca nu am un stomac sensibil dar uneori reusesc sa ma intristeze - uneori ca acum cand prezentarea proiectului INTERVENTII3 la Bucuresti este anulata din lipsa de interes din partea ICR - altfel nu am cum sa numesc toata situatia. lipsa de interes amestecata cu "mentalitate romaneasca a la Bucuresti". asta inseamna ca nu pot anunta acum doua evenimente grozave ci doar unul ceea ce imi pare trist :( - plus ca personal imi era dor de toata lumea din Chisinau si abia asteptam sa beau o bere cu echipa Oberliht intr-un bar bucurestean

deci singurul eveniment grozav al acestei saptamani la care eu o sa fiu si o sa urlu ca pe stadion :P este acesta:

lansare SONI
lansarea romanului SONI a lui Andrei Ruse, care se va petrece joi, 9 octombrie, ora 19.30 la Diverta Magheru si unde vom avea placerea sa ne intalnim cu :
Andrei RUSE ( pe care nu stiu cum sa il prezint - pur si simplu r. sau, pentru necunoscatori, o tanara speranta in proza romaneasca :P )
Bogdan HRIB (ex-seful meu la editura tritonic si care este un tip cumva comic dar despre care am auzit ca e inspaimantator)
Cosmin DRAGOMIR (cel care a terorizat tinerii autori in cenacluri, pe site-uri, peste tot si care e destul de acid si incomod)

practic toti trei au "faina" de "baieti rai" asa ca o intalnire cu ei nu poate fi decat simpatica - mai ales ca toti trei vin acolo ca sa prezinte o domnisoara abia iesita din tipar :) - mai ce noroc pe dansa
sper sa fie intr-un ceas bun si tanarul Andrei Ruse sa se simta bine dupa lunile astea de munca si de nopti nedormite
bineinteles ca daca va prind ca nu sunteti acolo ma supar groaznic :) - oameni suntem si baiatul e si el speriat - nu in fiecare zi iti lansezi primul roman - asta e treaba superserioasa :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu nu o sa pot veni.

a spunea...

imi pare rau. am modificat anuntul.