vineri, 10 octombrie 2008

domnisoara andreea toma?


azi a fost ziua mult asteptata pentru dragul de r. - lansarea oficiala a "copilasului" lui :P (ce nu o sa-i placa sa ii zic lui soni asa, presimt). si cu ocazia asta am avut doua socuri - de fapt termenul "soc" nu e tocmai potrivit... dar raman la el ca nu imi vine unul mai bun.
am ajuns greu tare la diverta - in fata o groaza de lume literara si non-literara - pe unii ii stiam, pe altii din auzite - oricum simpatic sa-i vezi la gramada
hop top l-am depistat pe tanarul ruxe in multime - statea cu la fel de tanarul mihai titza care era insotit de legendara sa raluca :). nu m-am apropriat pentru ca eram cu ana, stateam cu ea de vorba si in plus ce sa deranjez baiatul. dar s-a apropriat el. la insistente!!! a se nota mai la insistente!!! m-a lasat sa il iau si eu in brate :) - of, mie imi tremurau picioarele de emotie pentru el, nu stiu de ce... adica eu la lansarea volumului de poezie nu am fost (pentru ca ruxe pe vremea aia imi spusese ca daca ma prinde vreodata ma bate :D), e prima lui lansare la care ma duc si deh... e si lansarea lui soni, adica nu orice carte :)...
inauntru multa lume cum spuneam - am avut ocazia sa vorbesc cu putini oameni : cu florin halalau si catalina balan ( diana din pacate a absentat pentru ca e ocupata cu traducerea :((), putin cu mirela, cu incantatorul meu n. - inegalabilul si inconfundabilul, mihai titza, loredana si nu stiu daca se pune un salut al lui cosmin :). am stat cu prietenele mele sus ca sa apucam sa vedem ceva din afacere.
au vorbit asa : mirela - care a prezentat si care, desi emotionata, s-a descurcat grozav, apoi hrib care a povestit cum l-a cunoscut cu andrei si chestii de genul, apoi cosmin dragomir foarte pro andrei si roman - asta dupa ce ei doi au petrecut mai multe nopti impreuna ca aranjandu-l, apoi daria vlase, apoi gia codrescu si la final tanaaaaam - andrei :) - da da, poate sa zica cine-o zice ce vrea dar andrei era asa emotionat si asta se vedeaaaaa - hihi :P - nu ti-a iesit schema - se vedea :) - dar se vedea frumos :) si macar ai fost coerent.
dupa - coada la andrei, toata lumea vroia sa puna mana pe dansul. eu am iesit sa fumez o tigare pentru ca daca un lucru stiu clar despre mine e ca nu imi place sa stau la coada. la tigare l-am satutat pe mihai si l-am invitat maine la prezentarea interventii cand o doamna s-a apropriat de mine si m-a intrebat : "domnisoara andreea toma?" - am tresarit cumva asa cum e normal cand cineva ma cunoaste si eu nu - s-a prezentat si mi-a spus ca imi citeste blogul si m-a recunoscut din doua poze. nu-mi dau seama cum am reactionat pentru ca m-am blocat. m-am emotionat. nu scrie, nu are un blog, m-a gasit google-indu-l pe marius von mayenburg. mi-a zis ca ii place ce scriu , ca se bucura ca a gasit acolo detalii despre soni, ca entuziasmul cu care povesteam despre a trimis-o pe blogul lui soni si ca asa l-a citit si si-a dorit sa vina la lansare si sa cumpere cartea insa colegele ei de birou ca sa ii faca o supriza i-o cumparasera deja. soc total. stia de mine, stia de intamplarile lui r. legate de roman, ba chiar devenise tot prin blogul meu o cititoare fidela de rocultura. a zis ca i-a convins si pe colegii de birou sa citeasca rocultura si intra toti de la munca ca oricum e mai bine decat sa citeasca tampenii din reviste de scandal... mi-a zis ca e bine ca mai scriu despre lucruri interesannte si ca asa afla si ea noutati. soc total. am invitat-o si maine, sper sa vina... a stat cu mine sa astept un autograf de la r. si doar l-a felicitat - venise doar sa il felicite - emotionant.
r. nu a vrut sa imi dea autograf- ma amenintase deja ca nu imi da la lansare, dar l-am convins (nu a fost greu) - nu zic ce a scris pentru ca poate a mai scris chestia asta si altundeva si nu vreau sa stiu - vreau sa cred ca e doar pentru mine
cand am ajus acasa m-am uitat lung la carte - nu am inca curajul sa o citesc. am rasfoit-o citind pasaje. absolut intamplator al doilea pasaj pe care l-am citit m-a socat - de aici cele doua socuri de care ziceam mai sus - nu pot sa spun care si de ce dar andrei cu siguranta va intelege...
atat. astea sunt impresiile "la cald". din pacate am fost scurta pentru ca maine trebuie sa ma trezesc la 6 ca sa fug sa stau cu baietii mei din chisinau...

update: am furat poza asta de aici

Niciun comentariu: