sâmbătă, 25 octombrie 2008

lose some win some / update


am terminat de citit soni, m-am apucat de un articol despre dar trebuie sa imi ordonez un pic ideile - sunt multe puncte amestecate de care as vrea sa vorbesc - sper sa imi si iasa. practic asta e marea realizare a zilei de azi. o zi inceputa cam abrupt intr-un sens negativ, cumva trist, cumva prea complicat. multa muzica de la oda (sarumana) si citit - acus m-am apucat si de frida si imi place
s-a redeschis blogul stare de urgenta pe wordpress (o veste care m-a surprins pana si pe mine dar cred ca era necesar). nu prea le am cu tehnologia on-line, pana sa ma prind de ce desi mi-am facut un cont nu am user si parola pentru ca aveam pe acelasi mail un alt cont de care uitasem complet a durat - ma depaseste.
am mai discutat cu un amic de un proiect acum ceva vreme si zilele astea o sa vad daca o sa fie sa fie sau nu - macar nu are nici o legatura cu literatura ceea ce e ok pentru mine - vreau sa incerc cu totul alte lucruri.
aseara am aplicat la mai multe joburi - am gasit unele care mi se pareau interesante - in general cele legate de cultura si copii (o combinatie bizara poate). probabil acu e perioada aia in care : "you just have to sit and wait for them to call" sau ceva de genul.
saptamana asta de vine ma apuc de a doua licenta ca sa termin si eu onorabil conturile cu ase-ul si deci cu "the dark side of my life"
altfel totul e ok, sunt foarte calma desi e un calm bizar.
mi-e tare frig insa.

poza : ma sono mille papaveri rossi by Dance-Macabre on deviantart/ mie imi plac teribil macii

2 comentarii:

Anonim spunea...

cum ti s-a parut lectura? :D

a spunea...

cum spuneam sper sa apuc sa fac o postare speciala despre soni dat fiind faptul ca am tot vorbit de ea pe blog
lectura - la inceput a mers mai greu dar de la un punct incolo chiar m-a prins - adica vroiam sa vad cum se termina, ce mai face si tot asa...
nu e dostoievski recunosc dar nici nu s-a vrut sa fie si pentru un debut la 23 de ani cand mai mult ai impresia ca stii lucruri despre lume decat stii practic zic ca e chiar o carte buna