vineri, 17 octombrie 2008

andrei pleaca la berlin / reactii


am scris despre clip in postarea anterioara. el se gaseste aici. eu nu il cunosc pe andrei dupa cum spuneam dar ii cunosc pe cei care l-au filmat si nici macar pe ei foarte bine, ne-am vazut odata vineri la prezentarea interventii. dar mie mi-a placut clipul si am vrut sa-l sustin pe andrei si d'asta am pus si status cu linkul la filmulet. ce e simpatic de aici e ca am primit 2 reactii contrare.
din moment ce nu-i frumos sa publici o conversatie privata cei cu care vb vor ramane anonimi. pe unul am apucat sa il intreb daca ma lasa sa postez discutia, pe celalalt nu (scuze :D - dau o prajitura).
ideea e ca e fain sa vezi reactiile pe care le au oamenii cand vad un lucru care e scos din lumea lor. daca andrei era o vedeta treaba statea altfel dar cine spune ca un om simplu nu poate fi o vedeta? mie mi-ar placea sa ajung la berlin dar nu am perseverenta lui andrei ca sa adun banuti pentru asta dar poate odata o sa ajung. asa ca eu chiar ma bucur ca el se duce.
acum reactiile:

WWWW: am un soft spot pentru oamenii de tipul asta
WWWW: ma fac sa plang
WWWW: ma rog,daca as fi genul
iubita_din_frankfurt : nu-i asa ca e super dulce?
WWWW: da
iubita_din_frankfurt : adica
iubita_din_frankfurt : uman asa
WWWW: da
WWWW: nush de ce, ma simt afin cu el
iubita_din_frankfurt : stiu
iubita_din_frankfurt : si eu
iubita_din_frankfurt : ma bucur ca andrei pleaca la berlin
WWWW: nu stiu de ce am impresia ca joaca
iubita_din_frankfurt : cred ca merita
WWWW: dar eu... o sa plec
WWWW: merit...?
iubita_din_frankfurt : da
iubita_din_frankfurt : nu cred ca joaca
iubita_din_frankfurt : cred ca nu e obisnuit
WWWW: nu
iubita_din_frankfurt : vezi cum lasa asa privirea in jos si cum inghite in sec?
WWWW: e mai complicat...
WWWW: asa e el, dar are viziunea asta despre sine, care e reala... si atunci joaca, da
WWWW: se joaca pe sine... totul la patrat cum ar veni
WWWW: asta fac eu de multe ori....de-aia....

XXXXXX: cine-i asta?
iubita_din_frankfurt: andrei
iubita_din_frankfurt: un necunoscut
iubita_din_frankfurt: nu iti place?
XXXXXX: stai ca nu am apucat sa vad tot
iubita_din_frankfurt: uite-te
iubita_din_frankfurt: asa simpatic ii
XXXXXX: nu prea aud ce zice
XXXXXX: dar ce face? concret! ca eu nu inteleg
iubita_din_frankfurt: pleaca la berlin
XXXXXX: lasa asta
XXXXXX: ce face acolo
iubita_din_frankfurt: in vizita ca sa-l vada
XXXXXX: ca asa si eu plec la VVVV
XXXXXX: dar nu imi pun filmulet
XXXXXX: pe youtube
iubita_din_frankfurt: foarte rau faci
XXXXXX: doamne ce oameni
XXXXXX: deci nu face ceva special?
iubita_din_frankfurt: in afara de sa plece la berlin nu

XXXXXX: tu iti bati joc de mine
XXXXXX: e ceva ce nu imi spui/
XXXXXX: e imposibil
iubita_din_frankfurt: =))
iubita_din_frankfurt: nu mai
iubita_din_frankfurt: jur
XXXXXX: cine e asta?
XXXXXX: e poet de-al tau ?
iubita_din_frankfurt: =))
iubita_din_frankfurt: nu mai
iubita_din_frankfurt: deci e un film cu un tip care pleaca la berlin
iubita_din_frankfurt: e facut de niste amici ai mei
iubita_din_frankfurt: e prietenul lor
XXXXXX: aha
iubita_din_frankfurt: nu are nimic special
iubita_din_frankfurt: dar mie imi place cum se bucura baiatul asta si e asa timid
XXXXXX: deci tu arati un baiat care se bucura ca pleaca la berlin in vacanta

2 comentarii:

Anonim spunea...

filmuletul e super!!! :)

Anonim spunea...

Multumesc pentru sustinere

Iti citesc blogul