vineri, 17 octombrie 2008

salut :)


foarte sensibila si linistita lately, probabil calmul de dupa saptamana trecuta care a fost mai deprimanta si plina de nervi. dar a trecut - m-am consumat atunci si gata, acum vreau numai lucruri frumoase in jur. aseara nu am ajuns la poetici - am tot amanat sa ma pregatesc sa plec pana mi-am dat seama ca nu am chef sa vad personajele lumii literare si am preferat sa citesc. am cam terminat ce aveam de facut, mai is cateva chestii relativ minore, insa astept sa imi vina toate informatiile despre. aman insa sa iau cateva decizii importante pe care unii oameni de asteapta si sa dau cateva raspunsuri clare -asta nu-i bine, asta trebuie sa fac cat de curand. e foarte aiurea cum sunt eu cu perioadele mele cu toane sau cu perioadele de izolare - banuiesc ca sunt greu cam greu de suportat uneori sau ca par neserioasa alteori dar fac si ele parte din mine
imi caut un job desi nu vreau sa ma angajez insa ma gandesc ca poate am noroc si dau peste ceva care sa-mi placa. de fapt nu prea stiu ce mi-ar placea. probabil o sa iau si mai in serios ideea asta cu predatul eventual - trebuie nu stiu ce cursuri sa fac. inca am liber de la mama (bine cu tipete incluse) sa nu ma angajez pana in februarie cand devin oficial nestudenta cu totul si am avantajul ca sunt si cu un an mai mica ca toata generatia mea deci ca ani nu pierd :P - bine eu cand nu vreau sa fac ceva gasesc absolut toate argumentele bune care sa imi sustina decizia.
dar daca gasesc un job misto misto atunci ma duc. ce e un job misto? habar nu am dar clar nu are legatura cu banii, trebuie sa fie o chestie in care sa cred sau pur si simplu sa imi placa si ar fi fain si sa am libertate de miscare sa nu stau fortata intr-un loc 8 ore - pe cine pacalesc? asa ceva nu exista. sdu ar fi un job ideal daca ar fi platit, sper ca asta sa se rezolve one day, si daca... . in lipsa banilor insa trebuie sa cobor mai cu picioarele pe pamant si pe pamant nu prea sunt chestii faine. asa e complicat. plus de asta astia mai si scumpesc tigarile - singurul produs pe care il consum constant...
ieri am gasit o chestie care m-a binedispus pe blogul (sau cred ca mai corect e site cu structura de blog, dupa cum imi explica odata r.) unor prieteni - un clip cu un oarecare andrei care pleaca la berlin - bine, pe andrei nu-l cunosc si nu o sa-l cunosc niciodata dar asa m-a emotionat clipul, asa e de frumos si simplu modul in care dansul povesteste cum s-a pregatit si cum a strans banutii pentru berlin - cred ca m-am uitat de o groaza de ori la clip pentru expresia lui vizibil emotionata, pt cum tine asa biletele in folie de plastic... chiar e grozav


Simon&Garfunkel - Kath’s Song
poza: The Last Film Frozen by katszp on deviantart.com

Niciun comentariu: