joi, 23 octombrie 2008

daca o iau razna intr-o zi chestia asta are o mare parte din vina



Deci:
- il curat la fiecare ora cu CCleaner
- daca vreau sa il defragmentez imi zice ca is nebuna si ca nu-i nevoie
- ii updatez antivirusul zilnic si maxim la 3 zile ii dau o scanare
- nu am odc, nu iau nimic de pe net, nu intru pe site-uri dubioase sau care ar putea sa fie considerate dubioase
- stiu ca nu-i merge ventilatorul, ca are nevoie de racoare - ii tin carcasa deschisa - am speed fan ca sa-i verific temperatura, daca creste prea mult ii pun si un ventilator de casa langa ca sa-i fie mai racoare
- il sterg de praf, il mangai, ii vorbesc frumos, nu dau cu pumnu in el, nu-l suprasolicit

si atunci : DE CE DRACU SE STRICA? :(( de ce? de ce? de ce?
Eu stiu ca toata lumea se mira ca mai merge ca e depasit dar totusi merge si merge ok. Numai ca uneori ca azi dimineata scoate sunete ciudate dar ciudate rau si o ia razna. Si eu o iau razna cu el :((. Nu mai suport - deci acum s-a deschis si ii merge si mouse-ul (asta pt ca l-am bagat in cealalta intrare usb) numai ca cursorul incepe sa tasteze liniute aiurea.
:(( Nu mai pot , nu mai rezist - vreau sa nu mai faca atatea ifose si sa mearga si el bine tot timpul :(. Altul nou e exclus - adica nu mi-a luat mama in vara unul cand in pragul licentei calculatorul se strica si riscam sa pierd tot dar acum cand nu mai am nimic important si vital de facut...

Imaginati-va ca calculatorul meu nu se mai aprindea si nu s-a mai aprins deloc pana nu l-am dat la reparat dupa ce am facut ultima corectura a licentei si deja o salvasem pe un cd - am scapat ca prin miracol atunci - asa ca am toate motivele sa cred ca daca intr-o zi o iau razna chestia asta are o mare parte din vina.

Concluzia : imi caut un job serios.

update by micutu': am uitat sa il punem in lista cu oameni frumosi si pe nenea Oda sau cum i se spune sub pseudonim Bogdan Odagescu, o tanara speranta in afacerile cu cuvinte - gen poezie, jurnalism si alte cele / aparent si teatru ca stim noi din surse conspirative ca a respirat aer bun pentru zona asta :). Ne cerem scuze si ii promitem ca daca ajungem vreodata in Cluj il scoatem la prajitura :).

update by andreea: azi la 18.00 in Club A la Poeticile Cotidianului servim LICART 2008 - atelier de poezie video cu Razvan Tupa, Andrei Ruse, Cosmin Dragomir, Sorin Despot, Catalina Balan. Razvan si-a deschis un nou blog-proiect iaca la adresa asta.

poza: Marquerites by fogke

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce program frumos iti facusei ;)

a spunea...

si raman la programul asta - cel putin cu calculatorul, mama lui de calculator
dar de fapt asa am invatat sa ii apreciez momentele cand chiar merge ok