luni, 20 octombrie 2008

R 401 Chisinau - Bucuresti


iar am asteptat trenul asta
plic mare, cafeniu, vagonul 2 conductorul igor imi zice gheorghe
plicul cafeniu a devenit o constanta - - in rest se schimba toate , vagonul, "omul de contact", cel care imi trimite mesajul cu "datele"
trenul soseste fie pe peronul 6 fie pe 7 - vis-a-vis de el e trenul de moscova care pleaca la 6.38
trenul ajunge ori la 6.32 ori are o intarziere de 5 minute
mereu cand il anunta tresar si imi dau lacrimile
in afara de silvia au venit in bucuresti numai plicuri / de data asta "omul de contact" era neprietenos.
inainte sa primesc plicul din vagonul 2 au coborat fix in fata mea Andrei Gamart si sotia lui Roxana - unul din cele mai frumoase cupluri pe care le stiu. de fapt in pseudo-lumea asta literara sunt doar 2 cupluri frumoase : ei si Diana Iepure cu Florin Halalau. in rest eu alt culplu frumos nu cunosc personal...
culmea in ambele cazuri e vorba de cineva din Basarabia si cineva de aici
gandindu-ma la asta am zambit


ABBA - Another town, another train

si un cadou
- o piesa cantata de Andrei Gamart in Club A / noiembrie 2007 - "despre femeia care vrea lapte si paine cu unt"


5 comentarii:

Anonim spunea...

vai, fata:)m-am emotionat:)

a spunea...

:) eu ce sa fac daca asa cum zic este? ma bucur doar ca va vad si ca dragostea voastra nu a tinut cont de granite, vize si alte povesti de genul :)

Anonim spunea...

a, si inca ceva. aici nu prea mananca lumea paine cu unt. eu pe florin abia acum il invat.:D

Anonim spunea...

paine cu unt si deasupra cu putina miere:D

a spunea...

pfai - cum nu mananca?
eu cand eram mai mica imi placea la nebunie :))
intre timp insa a incetat sa imi placa mierea
acu mananc paine prajita cu o margarina care e aproape ca untul / desi in chisinau descoperisem un unt excelent / pentru prajituri - foooarte fin si bun