sâmbătă, 2 mai 2009

si eu...

de joi m-am mutat cu catel si purcel pe vodafone pastrandu-mi insa acelasi numar de telefon si primind si ca bonus un telefon nou nout :). nu eu am luat hotararea asta magica dar, pe de alta parte, nu-s eu cea care plateste abonamentul.
ceea ce e amuzant insa e ca:
1. dupa cutremurul de acu o saptamana dupa care serviciile vodafone au revenit la normal o ora mai tarziu in timp ce cele de la orange s-au rezolvat in 15 minute ma intreb serios daca alegerea nu e totusi cam proasta...
2. incep sa ma gandesc cat de roboti am devenit emotional incat astia de la nokia au inclus la mesaje predefite si mesajul "si eu te iubesc"?

3 comentarii:

wrong tehnique spunea...

vdf este ok daca prietenii tai cei mai buni sunt pe vdf, daca nu sunt, atunci niciodata nu va fi ok

silvia spunea...

știu, știu, „și eu te iubesc” rămîne cel mai sublim dintre mesajele predefinite, însă telefonul meu vodafone le are pe urmatoarele: a) „nu pleca până când eu nu voi ajunge.”, b) „te rog întoarcete (sic) repede.”, c) „totul e OK.”, și d) „amintește-ți să păstrăm legătura”. fix în ordinea asta. nu-ți pară rău că ai ales vodafone, vezi doar cu cîtă grijă a predefinit comunicarea de cuplu :).

Anonim spunea...

Curs BNR actualizat