luni, 25 mai 2009

autografe?


ce ti-e si cu prietenii din copilarie... se intampla uneori sa ajunga jurnalisti in devenire si atunci iaca trebuie sa te "chinuie" :P. asa s-a intamplat cu prietena mea ioana, cunoscuta si ca vecina mea de la 5 ioana sau fosta mea colega de munca YOIO (musai cu majuscule) care, intr-o seara, mi-a spus ca vrea sa faca un proiect pentru facultate despre mine. socant nu? pentru mine a fost, mai ales ca idee nu aveam de ce m-ar alege tocmai pe mine cineva ca si exponat de prezentat la facultate. ei bine, domnisoara ioana avea de facut la materia "utilizarea calculatorului in presa" (o denumire cam nefericita zic) 3 filmulete de prezentare, iar unul avea sa fie despre mine si destinul meu de poeta (surprinzator nu? eu numai poeta nu-s desi uneori ma mai dau drept :P). ei bine zis si facut (ca doar daca un om cu care te-ai jucat cu papusile in gradina blocului iti cere sa faci ceva pai aia trebuie sa si faci) - m-am apucat sa caut poze, sa inregistrez un text, sa caut melodia preferata si i-am trimis toate acestea domnisoarei. domnisoara, ignorand insistentele mele :D, a adaugat in filmulet si cateva poze din acelea "pe care sa nu le faci publice mai ca eram mica si uratica" adica poze din liceu gen pe care usor le reneg. rezultatul a fost insa destul de emotionant si simpatico-naiv si il puteti vedea tanananam aici.
pe langa filmulet a mai trebuit sa raspund si la un interviu cu ocazia lansarii volumului meu de poezie "Basarabia , pamant romanesc" (deci YOIO a ales titlul , nu eu dar e asa dulce perceptia ei incat am acceptat titlul pentru aceasta "mica farsa a noastra comuna")
ei bine asta e stirea despre lansarea faimosului volum, debutul anului cum ar veni:
"Marţi, 16 iunie 2009, la cea de-a IX-a ediţie a Târgului de Carte Gaudeamus, a fost lansat volumul de poezii „Basarabia, pământ românesc” de Andreea Toma. Autoarea se declară entuziasmată de lansarea primului său volum. În cadrul conferinţei de presă, scriitoarea, în vârstă de 23 de ani, a declarat : „Mă simt onorată de editarea volumului meu de debut la editura RAO. Domnul director Ovidiu Enculescu m-a susţinut foarte mult atât în ceea ce priveşte activitatea de marketing cât şi pe plan financiar. Totuşi, este prea devreme să mă pot pronunţa asupra succesului meu.” După sedinţa de autografe, autoarea a reuşit să facă încasări de peste 100 de lei în umai o oră. Ceea ce a determinat acordarea unei diplome de merit din partea editurii, pentru încasări în timp record. Volumul este nominalizat la secţiunea cel mai bun debut literar la Uniunea Scriitorior Români. Târgul este deschis în perioada 15-21 iunie 2009, la pavilionul central din cadrul Complexlui Expoziţional RomExpo din Bucureşti. Programul de vizitare este zilnic intre 10:00-17:00 iar preţul de acces este de 3 lei, elevii, studenţii şi pensionarii beneficind de gratuitate."
da da - e vorba de mine :)
asa ca - autografe cineva?

Un comentariu:

Sergiu spunea...

Interesanta relatarea. :)