sâmbătă, 23 mai 2009

ch.i.



în urina bătrânului paznic
în sperma lui uscată
în sperma lui caldă
ce curgea
în fiecare seară
din gândurile lui
din vaginul femeilor voluptoase
a femeilor goale care se plimbă pe străzi
uşuratice curve
pe care mâinile lui mototolite
nu le ajungeau
te-am aşteptat
în fiecare dimineaţă era mai frig ca în dimineaţa din urmă
în fiecare dimineaţă totul
era mai mic
în fiecare dimineaţă eram mai cuminte
şi apoi iar eu încercând să te descriu femeii cu limba neînţeleasă
i-am povestit tot
până la ultima picătură
aşa cum era în visele mele
despre tine
în plapuma care mă învelea
în toate visele care atunci
aveau să vină ca dumnezeu şi împărăţia cerurilor
şi ea mi-a turnat pe rând pahare
până când totul s-a îndepărtat şi s-a făcut linişte

poza : Dragana Zarevska
text aparut in numarul 11 al revistei Stare de urgenta

Niciun comentariu: