miercuri, 29 aprilie 2009

pentru cine are curiozitatea

sa stie la ce ma gandesc obsesiv cand sunt pe strada si nu ma gandesc concret la nimic folositor - ei bine imi ruleaza in minte melodia asta:



si... psalmul 121 (in bibia ortodoxa 120) - bizar nu?!?
si asta de vreo luna
altfel astazi am aflat intr-o discutie cu o colega foarte draguta de la master ca femeile nu trebuie sa le vorbeasca urat barbatilor pentru ca nu exista egalitate intre cele doua sexe
apoi pe aceeasi tema un coleg mi-a zis ca e totusi ok sa-i vorbesti urat unui barbat daca ai motive
si eu ma asteptam ca ei sa zica invers
printe altele am decis ca cel mai ok pentru mine e sa incetez cu spiritul asta de autosacrificiu si sa devin mult mai egoista in relatiile interumane
marti se anunta a fi o zi depresiva - iubita mea cristina ma paraseste pentru 5 luni... pleaca in alta tara deci nu vom putea vorbi la telefon si probabil nici pe mess :(( - in semn de despartire un fel de melodii ale noastre :)


Un motan cat un pisoi




Nu mi-e frica de bau-bau

Niciun comentariu: