duminică, 7 decembrie 2008

zilnice


scrisesem un articol revoltat ieri dar nu l-am terminat si o prietena mi-a zis sa nu zic chestii urate ca suntem in post dar tot il pun odata si odata - era despre stereotipuri.
in fine - azi am o stare d'aia nasoala si nu am chef de nimic. am aflat ca trebuie sa predau jumate de licenta la ase REPEDE si asa m-a sictirit. vreau ploaie si parc. si lucruri frumoase si chef de munca - pe care nu il prea mai am dat fiind faptul ca simt asa un fel de vacanta in aer.
am facut un test d'asta tampitel de net cu ce am fost intr-o viata anterioara si mi-a iesit asta:"Se pare ca ai fost... barbat in ultima ta incarnare. Te-ai nascut undeva in teritoriul modern din EGIPT in jurul anului 1425. Profesional, ai fost constructor de case, temple sau gradinar. Profilul vietii anterioare: O persoana sincera, poate fara prea multa diplomatie; fapt care ti-a adus foarte multi dusmani. Ai fost respectat, dar nu si iubit. Se prea poate sa fi fost victima unor tradari. Acum acei oameni sunt cei care apeleaza la tine. Lectia vietii anterioare adusa in prezenta incarnare: Ai o karma de studiu. Trebuie sa inveti, sa te educi pentru a putea evolua atat spiritual cat si social. Invata sa profiti de oportunitati. Ce zici, acum iti amintesti? "
Sincer nu imi amintesc si nici nu cred ca asa a fost (gasiti testul aici). Dar asta cu karma de studiu m-a dat gata :(( - daca toata povestea cu datorii din vietile anterioare pe care le platim in viata asta e reala atunci pe cine am ucis de am ajuns la ase? :((
vine vacanta. miki mi-a zis sa plec cu ea la onesti. eu tocmai aflu ca am o groaza de examene pana la vacanta si dupa. imi vine sa-mi iau campii. plus ca orice plan de a ajunge in chisinau in ianuarie s-a dus de tot si dus a fost :((
ghenadie imi transmite prin vladimir sa nu mai fumez mult. normal - lor le e usor acolo unde sunt sa dea sfaturi si alte cele. doar in 5 minute pot sa se duca la guguta si sa povesteasca alaturi de oameni frumosi. m-am suparat. clar - trebuie sa scap de toate si apoi vacanta... dar pana scap of of of mila mi-e de mine si stomacul meu


GENE KELLY - SINGIN' IN THE RAIN

Niciun comentariu: