miercuri, 24 decembrie 2008

craciun - zen

ma doare craciunul. ma apasa pe piept si ma face sa ma simt singura si sa vreau sa ma ascund. ma consuma oamenii de pe strada, goana lor dupa obiecte cu care sa-si demonstreze afectiunea, de parca asta conteaza, cuvintele si urarile spuse automat, ca un mecanism social, oamenii care isi amintesc ca exist pentru ca asa e politicos.
ma consuma si nu-mi aduc nimic.
cuvinte si obiecte - asta suntem. si sufletul meu sta chircit intr-un colt si se joaca singur cu creta pe asfaltul de Bucuresti pe care nu a nins inca.
sec. uscat. fabricat.

later : pentru cei care nu stiu, tot in perioada asta a anului evreii sarbatoresc Hanukkah (am gasit niste video-uri foare faine si explicative despre sarbatoare aici). am primit mai devreme o felicitare de la o colega de master si am gasit si felicitarea asta interactiva - care e chiar simpatica - va invit sa aprindeti si voi luminile de Hanukkah

Niciun comentariu: