duminică, 21 decembrie 2008

bref



nimic foarte nou, nimic foarte interesant. ieri a sosit noul meu amic fara viata dar atat de necesar :P. e negru si are o viteza mult mai mare. vechiul sta intr-o cutie mare in camera mea mica si nu stiu care va fi soarta lui. pana una alta imi dau seama ca desi ocupa destul de mult din micul meu spatiu vital nu ma incomodeaza - eh, ne stim de prea mult incat sa il arunc pur si simplu in strada.
ieri pentru ca ma plictiseam cumva si trebuia sa stau in casa ca sa il astept pe noul amic m-am uitat la horoscop. nu stiu cum se simt cei din alte zodii dar eu am prins emisiunea pe la leu. si pana la ultima zodie, a mea adica, m-am super plictisit. ei bine - zicea doar ceva de genu ca in lunile ce urmeaza imi voi reevalua relatiile de prieteni cu cei care ma inconjoara, voi cauta esenta lor, si acolo unde asta nu exista sau nu e pozitiva sau benefica voi renunta. la finalul acestui drum voi dobandi mai multa putere de una singura si voi invata sa ma descurc mai bine eu pentru mine. adica : voi renunta la multi dintre prietenii mei, pentru ca asta e necesar. pana una alta nu e dramatic dar nici nu mi-a placut cum a sunat afacerea. pentru ca mie imi plac oamenii.
si apropo de zodii - mergeam in vara in una din ultimele mele zile la ch la cenaclul lui Dudu care se tinea inca la Uniune. si eram cu Vadimas si Sergiu si Cristi si la un moment dat Vadimas a vrut sa ne spuna un mare secret. ei bine, el a zis ca zodia pesti e un fel de conspiratie pentru ca pur si simplu nu exista. nu exista pentru ca el nu cunoaste nici un om cu zodia asta. moment in care eu m-am gandit : ce sa fac? ce sa fac? ii zic? nu-i zic? ma bag in conspiratie sau desconspir misterul? si am decis sa nu tac. si uite asa Vadimas a ramas fara secretul lui dar eu cu minunata eticheta zodiacala unica aparent - hihi :)
altfel nu e nimic prea interesant cu zodiile astea, nu stiu de ce vorbesc despre subiect de atata timp chiar :D
asa... acum trebuie sa ma uit la filme pe youtube pentru ca pot. si pentru ca cristina mi-a zis ca nu mai am nici o scuza (v-am zis ca dupa faza de la horoscop am pus-o sa promita ca nu ne certam :D :D :D :D - rahat, nu cred dar tb macar sa ma asigur). dap, nu mai am nici o scuza sa nu ma uit la filme, bine - doar scuza ca nu am chef - dar asta nu merge mereu :)). mai ales ca cris le devoreaza si trebuie sa avem subiecte de discutii. of fir-ar :D. nu e asa dramatic, dar nu ma omor eu dupa asa tare. mai ales ca singura e si plictisitor.
si acum ca am dvd finally mi-am copiat pe noul spatiu imens de depozitare si filmele pe care mi le-a dat ghena in toamna. alese special respectand urmatorul criteriu : "pai nu stiu rusa, alege desene sau eu stiu, filme mute ca sa ma prind si eu".
altfel nu ma impresioneaza prea mult faptul ca oficial am luat vacanta. de fapt nu ma impresioneaza deloc ca dupa vacanta am o sesiune horor desi ceea ce ma impresioneaza e ca teoretic pana in februarie scap de ase. scap de ase. scap de ase. scap de ase. cred ca o sa plang de fericire. asta e asa un fel de "momentul pe care l-ai asteptat o viata" pentru mine. asa ca nimic nu va fi mai placut decat sa imi pun un pic mintea la contributie si sa scap scap scap scap.
si dupa aia pot sa fac fac fac ce vreau vreau vreau.
da. stiu, am fost plictisitoare azi dar asta e pana la uma :)
PS : poza : Roman Tolici - M. Eminescu, 2000, acrilic pe hartie, 95 x 65 cm, si o pun pt ca mi-a placut tare tare saptamana asta clipul asta (Andrei Gheorghe vs Mihai Eminescu) pe care vi-l recomand daca nu ati apucat sa il vedeti.
a bientot!

Niciun comentariu: