luni, 24 noiembrie 2008

hello world

:) nu stiu ce sa zic nou dar o prietena ma tot bate la cap sa zic ceva nou pe blog asa ca trebuie sa o fac :P.
s-a terminat si targul de carte la care am participat si eu in calitate de "vanzator ambulant de stare de urgenta". da, imi dau seama ca asta e jobul ideal pe care il viseaza tot romanul dar ce sa-i faci daca am pile si am putut face asta :D. ei nu a fost asa horor cum va imaginati, am facut eu altele mai bizare la viata mea si la fel de "intre oameni" asa ca m-am descurcat. " buna ziua. va intereseaza o revista literara de la chisinau? costa NUMAI 2 lei" a fost replica care a impresionat ceva oameni cu suflet mare.
am primit si replici faine si m-am si certat cu unii. de exemplu nu-mi place sa ma refuze cineva si apoi incepeam cu chestii gen : "dar dumneavoastra ati fost vreodata in chisinau? pai si nu va intereseaza cum e acolo? e asa frumos, nu aveti idee". de fapt eu is asa naiva incat sa cred ca daca oamenii citesc revista ar putea sa isi doreasca sa ajunga in RM...
bineinteles ca niste tineri (de la carturesti mai exact) mi-au zis asa cu tupeu : "dar ce? nu e gratis?" asa m-am enervat pe ei, le-am zis "da tu iti vinzi munca ta pe gratis?" la care uratii au tacut. asa si le trebuie daca pun intrebari prostesti.
apoi mai erau cei care ziceau ca imi dau 2 lei dar nu vor revista. ei bine insistam sa ia totusi revista dar daca nu vroiau asta era - eu vroiam 2 lei pe degeaba , de ce nu as vrea ? :P :)
de multe ori a trebuit sa explic ca eu nu-s din chisinau doar lucrez pt o revista de acolo / de alte ori dadeam peste tineri basarabeni care vroiau si ei sa se implice in revista si-mi mai povesteau ce si cum le e aici
altadata o fata mi-a zis " da vreau revista andreea toma" si eu asa parca m-am speriat ca mi se pare asa aiurea ca cineva sa ma stie dupa nume si eu habar sa nu am. am aflat ulterior ca e poeta si asa pare chiar simpatica - o citisem pe net dar nu asociam numele cu figura
m-au refuzat multi, nu zic nu dar am si iesit prima la vanzari :P. acu ce sa-i fac daca stiu sa insist. i-am vandut reviste pana si lui prigoana ca se plimba prin targ asa ca sa-si faca campanie de intelectual. am ezitat dar m-am dus si el mi-a zis ca e mare fan al poeziei basarabene. auzi? nu zau? mai mai sa il pun sa imi zica 3 autori basarabeni :)) . dar a cumparat 3 numere diferite din revista si daca isi arunca un ochi pe ele tot e bine pt el. si poate chiar e fan... de ce sa fiu rea acum. da, prigoana a fost simpatic.
am cunoscut si revazut o groaza de scriitori. unii nu mi-au placut deloc dar unii au fost ok. m-am si scarbit de unul in mod special care se credea asa un guru al sexului. iacs. nu dau nici un nume - dar daca se simt toti dupa? :))
am avut colegi simpatici de munca: moni, flori, un baiat dar am uitat cum il chema dar asa ne-a ajutat in prima zi desi picase intre noi total din senin, catalina si marius si ma bucur ca ei apreciaza intr-atat revista cat sa o faca si pe asta. la un moment dat puteai vedea in targ o groaza de oameni cu sdu in mana. asa era cum trebuie asta.
cat despre carti : mi-am luat volumul colectiv de la savarsin si am si autografe de la cativa din autorii care au fost acolo, andrei gamart mi-a dat inca un exemplar din cartea lui :) pe care vreau sa il fac cadou pt ca e una din cartile mele preferate de poezie si am facut rost si de "manifestul anarhist" si " danseaza ianus" ale lui ianus, pe ultima o vroiam de tot de mai bine de un an
cam atat.

Niciun comentariu: