luni, 29 septembrie 2008

de ce e azi o zi frumoasa?


pentru ca, desi m-am trezit cu o tuse care a durat cam 10 minute pana s-a facut coldrexul si ma dor plamanii si e foarte frig, am primit ieri mailul asta :

"baby, as you can see, i still didn't come, but guess what? we bought the ticket for tomorrow, 10 a.m. ....
so, ths is for real now: I ll be at Filaret TOMORROW, MONDAY, around 18.00. ....
AND YOU KNOW WHAT, IF YOU ARE VERY SICK (ALTHOUGH I REALLY HOPE IT PASSED) MAYBE YOU SHOULD STAY HOME...BUT PLEASE DON'T ; )!!!
one of the rear beautiful things about my leaving tomorrow is that i ll c u in bucharest!!!
.....
kiss till tmrw...
b"

cu alte cuvinte : azi vine Natasa :) :) :) :) :) :)
asta e cel mai frumos eveniment care se petrece de cand m-am intors din Chisinau. E in acelasi timp incarcat si de o doza mare de tristete pentru ca stiu ca daca e sa ne mai vedem asta se va intampla peste muuuult timp :((.
ioi- si vladimir m-a intrebat ieri ce vreau sa imi trimita din chisinau. si cand i-am zis ce vreau a ras si a zis ca asta nu se poate :) dar ca imi trimite tigari doina in schimb :) - iupiiiii
si seria de evenimente grozave se va continua si saptamana viitoare spre final cand o sa vina si el si vadimas si cristina :) - tripla bucurie
in rest :) - asteptam


Niciun comentariu: