vineri, 5 septembrie 2008

chisinau 3/30

pe mainile mele e scris sa te tin si sa nu-ti mai dau drumul.. cu mainile mele eu nu mai stiu ce sa fac acuma si ele arata spre lucuri spre care mi-este totuna....
(iar citez din memorie ca nu am boxe - vreau boxe :))
cum mai e in chisinau? iaca viata faina :) - exemplu : ziua de ieri - te trezesti pe la 9, pe la 9 jumate te suna un tip misto :P si te invita la o cafea in guguta :) - te imbraci asa lenes, intarzii ca nah - esti femeie, ajungi la guguta si iti amintesti ca nu bei cafea dar oricum asta nu conteaza - conteaza ca esti cu un el si ca asa ti-ai inceput ziua :).
apoi mergi la "targul international de carte din chisinau" ca sa-l cauti pe Bastovoi :). ajungi acolo si Bastovoi nu-i, intrebi de dansul si ti se spune ca vine - intre timp te mai plimbi prin targ - targul adica cateva staduri cu edituri de care nu ai auzit in viata ta si mai mult cu carti de desen pentru copii - poliromul nu are nimic interesant - te asezi pe scari si top top apare Bastovoi :)
Bastovoi nu prea mi-a placut prima data cand ne-am cunoscut - adica undeva prin iarna - poate aveam eu o zi dubioasa atunci, poate nu ne-am inteles, poate nu stiu
cert e ca ieri am iesit cu dansul la o cafea in "Barlog" (o terasa amarata caruia baietii asa ii zic, nu stiu daca asa o si cheama). in "barlog" dam de Vadimas. Bastovoi ne povesteste ce mai face dansul, zice ca numarul 6 al revistei arata mai bine si ca abia acus incepem si noi parca sa ne miscam intr-un fel (traiasca noul DTP-ist :)) . Eu il bat la cap sa ne scrie ceva si fur o umbra de promisiune de la dansul. Dupa discutia de ieri raman convinsa ca Bastovoi ar trebui sa faca un cenaclu de poezie - numai ca din toti poetii care ar veni probabil vreo 1-2 ar mai scre in continuare , restul s-ar simti rusinat si si-ar arde cartile :D - e strasnic cum poate sa critice omul asta relaxat si detasat tot ce se intampla in ziua de azi in poezie. Vadimas zice ca e solid Bastovoi :)
Dupa asta iar o intalnire romantica ;;) ca deh - nu e ca si cum as fi venit aici la Chisinau sa munesc :D , un pranz cu Natasa intr-o cantina usor dubioasa de langa Admiral si suna telefonul - Vadim si Sergiu in fata usii noastre cu pelimeni congelati gata sa se apuce de gatit - ioi - fug acasa si ei ma cearta ca am intarziat - nu nu nu
Aflu de ce lui Sergiu nu ii place SDU - deci in numarul 1 la pagina de lima rusa e un poem :D licentios care pe dansul l-a speriat - mi-l citeste si mie si nu-mi vine sa cred. Da recunosc, nu am citit pagina cu autori de limba rusa din numarul 1 - pai si ce? Nu am citit-o, nu am citit-o , acu nu trebuie sa aruncati cu pietre. Dupa ce e ne relaxam cu acest poem si incercam sa ghicim cine e autorul de fapt pentru ca numele lui pare prea dubios si neintalnit incepe cenaclul (sper sa reusesc sa pun cateva filmari mai tarziu) - citim ca si cum am fi Dudu, apoi Braga apoi in toate felurile. Vadim gateste pelimenii si mancam dintr-o strachina ca sa ne amintm de lucrul asta peste ani :)). Vine si Cristina - pam pam - fain de tot - asa o sa imi fie dor de ei toti cand o sa plec - din fericire Vladimir, Cristina, Vadim si Gheorghe vor veni la Bucuresti la inceputul lui octombrie asa ca ii voi mai avea alaturi ceva vreme
Dupa ce ei pleaca pe la 11 ca sa prinda ultimul autocar spre legendarul sat Ghidighici ma pun si eu pe munca - pana cand... ;;) ei pana cand pana cand nu va mai spun nimic decat ca azi pe la 10 m-a trezit Gheorghe care a venit sa-si bea cafeaua la noi

trebuie sa fuuuuuug ca ma asteapta Natasa - dar inainte - asta e de la doi baieti grozavi (Sergiu Terente cel care e filmat si Vadim Tiganas - cel care filmeaza) pentru Marius Ianus - aseara in bucataria noastra s-a intamplat toata povestea :P - iaca ce fac chisinauienii in timp ce se fierb pelimenii

Niciun comentariu: