marți, 9 septembrie 2008

chisinau 3/34

de dimineata m-am trezit ca sa fac bagajul si am stat pentru ultima data pe minunatul nostru balcon... chisinaul se vede grozav de acolo, trebuia sa profit si sa fumez si in afara camerei mele. cerul era plin de nori - ma gandeam ca poate chisinaul regreta ca plec... mie clar imi e greu sa il las desi cea mai greu de lasat bucata din el mi-a promis ca vine la bucuresti :)
m-am gandit cum o sa fie prima zi inapoi acasa - trebuie sa zambesc ca mama sa nu se intristeze ca ma intristeaza sa ma intorc acasa, am o groaza de oameni pe care nu i-am vazut si pe care trebuie sa ii vad, trebuie sa ma tund altfel miki ma ia la pumni :) si tot asa... gata, plec dupa bilet

later: am bilet :) - si acum.... pam pam - ca sa nu se supere Dudu :) - video-ul e filmat in camera mea din Chisinau ;;) - asa o vrut regizorul adica Vadim - mai am un video cu Vadim citind din SDU - care trebuie sa vina

Niciun comentariu: