sâmbătă, 6 septembrie 2008

chisinau 3/31


am inceput sa numaram zilele ramase.
nu vreau acasa si cu asta basta. daca nu ar fi admiterea la masterat cred ca as dormi si pe strada numai sa mai raman aici / deci atat de frumos e Chisinaul - vizitati-l :D
contractul pentru casa expira pe 8, domnul Lev Stepanici ne-a mai dat 2 zile cadou. Locuiesc in centru si asta ma face cumva sa ma simt ca o mica printesa rasfatata :) - prietenii vin cand au ei chef in vizita - stau pana noaptea tarziu sau te trezesc dimineata si te iau pe sus la munca :).
stau cu Natasa, despre care cu siguranta ca o sa scriu odata mai multe si de care o sa-mi fie un dor incredibil - e o tipa frumoasa, desteapta si plina de umor si ne-am gandit serios sa ne casatorim una cu alta :))
dumnezeu locuieste vis-a-vis in catedrala iar pe cealalta parte vornin in turnul lui sovietic - de aici se poate spune rautacios ca stam la granita dintre rau si bun :)
am fost ieri la circ la prezentarea grupului Synapsen de care cred ca am mai scris. nu stiu cand a fost construit circul insa stiu ca a fost inchis deoarece are ceva defecte de fabricatie - mai exact sta sa cada. asta nu se vede deloc insa cu ochii unui profan ca mine.
sa merg la circ cred ca a fost cea mai frumoasa experienta de pana acum - va ramane cea mai frumoasa cladire din chisinau. am descoperit un loc care parea locul unde stateau animalele - era tot prafuit, plin de cioburi si amarat dar mie mi-a parut atat de grozav incat as fi vrut sa raman sa dorm acolo. Baietii de la Synapsen au inchiriat circul pentru o luna dupa multe lupte si vor face acolo diverse work-shop-uri pe care eu nu o sa mai apuc sa le vad :((
app de Synapsen cineva din Chisinau ma citeste si i-a spus lui Matei ca am scris despre el :) - apoi daca pun eu mana pe "tradator" nu mai scapa.
mi-am dat seama ca in chisinau am petrecut mai mult timp cu straini decat cu moldoveni - baietii din bucuresti, cei de la synapsen - asta te face cumva sa privesti atmosfera de aici mai obiectiv - sunt atatia tineri din afara care vin sa faca diverse proiecte in chisinau incat ajung sa fiu invidioasa pe cei de aici
asta seara mi-am promis sa ma apuc sa scriu un articol despre aceasta a treia a mea vizita - nu de alta dar Marius vrea sa publice in SDU jurnalul meu de pe blog :D ceea ce nu-i deloc relevant pentru tot ce a fost asa ca am fugit din Brancusi acusica
am o intebare pentru r. daca o sa apuce sa citeasca sau pentru l. : ce mai face Soni? eu m-am tot gandit ca o sa fiu in Bucuresti in momentul cand o sa se tipareasca si ii spusesem lui r. ca vreau sa ma duc cu el si sa o vad proaspata insa acus ma simt total pe dinafara cu tot ceea ce se intampla cu ea...

Un comentariu:

Unknown spunea...

hi
hello
how was your day?
i liked your blog
you are fantastic!!!

really nice blog
fabulous fantastic
bye
take care
see you