vineri, 1 august 2008

nimic interzis doar apropierea*


de un calm incredibil. aproape ca ma surprind. ascult si raspund fara sa ma enervez. respir adanc si privesc totul obiectiv. bineinteles ca ma doare, nici nu are cum altfel, cand tu vorbesti de mine ca si cum as fi o straina.
pana la urma nu e vina mea. si nu e nimic ce eu pot face ca sa te fac sa vezi asta. ar fi un compromis . nu ne mai mutilam pentru nimic.
am invatat tot ce era de invatat, am achitat. mai departe esti ca toti ceilalti. cand drumurile noastre se despart nu am de ce sa plang - sunt prea multe lucruri de trait incat sa te inversunezi pe ceva ce s-a dus e ca si cum nu le-ai lua in seama. si tu nu esti mai bun decat nimic.


Chavela Vargas - Tu Me Acostumbrastes

*titlu : dupa un poem de Miruna Vlada

Niciun comentariu: