sâmbătă, 9 august 2008

chisinau 3/3


azi noapte am dormit in apartamentul de pe la aeroport. Vladimir a inteles ca e nevoie de un somn bun si m-a dus acolo. Am facut un dus luuung si ne-am culcat - regulamentar bineinteles : eu pe pat , el pe canapea - ca sa nu se inteleaga ceva aiurea :). El a zis ca pana la 4 jumate ca la 5 sa prindem primul autocar spre biroul. Din fericire am dormit pana pe la 7 :). De la 11 pana pe la 13 munca de paginare. Dupa asta o fuga rapida pana la autocar, zic fuga pentru ca Vladimir merge foarte foarte repede si eu trebue sa aleg pe langa el. De aici undeva in afara Chsinaului la ziua de nastere a mamei lui. Am cunoscut-o pe Angela Candu care a ilustrat suplimentul numarului 4 din SDU, ne-am plimbat prin satuc si am vorbit despre diferentele dintre artistii din Bucuresti si cei din Chisinau. L-am mai cunoscut si pe profesorul de pictura a lui Vladimir dar nu am retinut numele lui sau poate nici nu s-a prezentat cu totul. Petrecerea de ziua mamei lui Vladimir mi-a parut foarte pitoreasca. A fost si fain sa ies din oras mai ales ca nu mai iesisem dintr-unul de mai bine de jumatate de an. Seara apoi am stat iar in birou ca sa mai termin ce aveam de facut. Am iesit doar un pic sa vad cam cum e Open Air Cinema - proiectii de film german in aer liber in fata la Brancusi. Multi tineri adunati in iarba / noi in Bucuresti nu prea avem iarba pentru ceva de genul acesta.

Niciun comentariu: