sâmbătă, 24 mai 2008

mai aveti timp sa ajungeti, e chiar fain si-i si fix in centru / si nu, nu mi-a trecut supararea


pagina "oficiala" cum s-ar spune: atelierintranzitie.blogspot.com
care e treaba?
ATELIER IN TRANZITIE - TRANZITIE IN ATELIER este o posibilitate de a expune intr-un cadru neconventional si intr-un mod mai dinamic, vizand o interactiune intre mai multi artisti si mai multe medii de exprimare artistica, creand o relatie directa cu publicul prin accesul acestuia nemediat la procesul creator.
In acest spatiu atelier-galerie se vor realiza in comun de catre mai multi artisti o serie de actiuni si lucrari. Spatiul in care se manifesta un artist este intr-o continua miscare, opera lui de arta este tranzitorie odata cu autorul ei. Artistul are capacitatea de a modela cadrul in care plaseaza arta sa.
cand?
Evenimentul se desfasoara in perioada 22 aprilie - 31 mai
unde ai zis mai?
in spatiul de langa Libraria Mihai Eminescu, pe Bd-ul Regina Elisabeta nr.16, Bucuresti - fostul magazin Kenvelo pentru cunoscatori

Am fost si eu azi pe acolo si am facut cateva poze. Sa mi se scuze calitatea lor :P. Cel mai fain lucru pentru un profan ca mine este ca poti sa-i vezi pe artisti "la munca"

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Niciun comentariu: