luni, 26 mai 2008

De ce Stare de urgenta? sau despre planeta moldova (1)

Chisinau, Republica Moldova, Europa - 24 decembrie 2007



explicatie : daca tot am inceput de astazi sa vorbesc despre textele mele de suflet m-am gandit sa incep 2 chestii ca doar e luni si nu am ce face :D (glumesc , dar am mai scris la licenta si imi permit pauza). Sub titulatura "De ce Stare de urgenta sau planeta moldova" voi posta mai multe incercari de a va face sa intelegeti un pic de ce tin eu la tot proiectul revistei "Stare de urgenta" si de ce Chisinaul si oamenii de acolo imi sunt dragi. Am inceput cu ceva mai trist insa nu o sa fie doar lucruri triste pentru ca dincolo de Prut se intampla si multe lucruri frumoase. Bine - ca orice om voi fi si eu subiectiva in a alege ce mi se pare relevant :). Ca nah... e blogul meu si fac ce vreau :))

Niciun comentariu: