sâmbătă, 19 mai 2007

catze


dede.green & Kristinnova


mi-e somn si fata asta nu mai tace

si fluturii astia peste tot

s-a stricat pixul

folosim creionul pentru ca el nu se strica

doar se consuma

ma mananca arsurile

e vina ei, si nici aspirina nu mi-a dat

la picioare am doar 5 degete

si mai multe basici

consemnam basicile?

punem in paranteza ras ca la teatru?

da

(ras)

poate ar fi trebuit sa-l sunam

si s-o cerem....

nu. atata.

scriem iarasi ras?

nu. prea mult

ma uit la lampa si ma intreb cu ce seamana. inchid ochii si tot o vad, ea ma urmareste. parca ar avea mustati.

oare ar fi trebuit sa-mi pun covor in camera?

tu observi ca daca inchizi ochii pe jumatate lampa are mustati orizontale si verticale

nu stiu. stai sa vad

nu.

nu cred ca ai inchis cat trebuia.

cat trebuia?

imi iau crema.

stii asta e ca chestiile alea cand nu ai voie sa deschizi gura ca totul se consemneaza.

cum ar fi sa fi o oaie pe care sa o cheme paria?

sau e o oaie?

e o oaie.

ah, ce fac cu atata crema, imi fleoscaie in maini.

stai sa imi aprind o tigare

//element sters//

cainele andaluz

asta mi-a venit in cap si ma mananca urechea dreapta, acu si stanga da una sus si alta jos.



hai ma ca-i tare

o punem pe ambele bloguri.

vrei sa o scriu cu diacritice?

Niciun comentariu: