miercuri, 21 ianuarie 2009

update (forţat)


i. imi spune ca nu are ce citi ca sa se destreseze in sesiune. aparent pentru i. is un factor de destresare dar cred ca lista de oameni pe care ii destresez se opreste totusi doar la ea. "read books not blogs" e un mesaj fain pe un semn de carte descoperit intr-o poza pe blogul mirunei vlada. intelegi i.? dar cand ai de citit carti de anatomie cred ca te cam saturi de carti. cu toate astea sunt fascinante cartile de anatomie. cand mai imi pica una in maini de la i. raman asa impresionata de cate lucruri simpatice pot ei sa invete. daca as fi avut de ales intre ase si medicina cred ca decizia mea era clar in favoarea celei de-a doua desi poate regretam cand ajungeam cadavre. si cum la cadavre se ajunge repede ma lasam de facultate inca de la inceput si aveam mult timp liber :).
apropo de ase - am sunat-o ieri pe secretara sa o intreb de ultimele rezultate si mi-a zis asa plina de scarba ca am luat 5 la ultimul examen pe care credeam ca o sa il pic de nu o sa ma vad. nu prea inteleg de ce o scarbea atat pe doamna secretara nota mea cand mie imi e cea mai grozava nota din lume. nimic nu e mai tare ca un 5 cand vrei sa bifezi un examen care nu-ti place. a mai fost o faza in sesiune in care un prof a intrat si ne-a zis sa ridicam mana cei care vrem 5 si a fost mega uimit ca toti au ridicat-o. pai mai baiete cand ai de-a face cu anul "4 special" aka, toti astia care au picat cate unu, doua, 20 de examene si vor sa termine totusi cu o diploma pe care sa scrie 4 ani nu 3 atunci 5 este asa un fel de darul mult asteptat de la mos craciun pentru care ai fost cuminte tot anul. pana la urma nici proful nu a vrut sa fie mos craciun dar invatasem la examenul ala si am luat chiar 9, chiar cu 2 de 9 in sesiunea asta as putea sa ma laud, in rest le-am trecut pe toate si asta e esential. pana vineri trebuie sa predau licenta la care draga mea surioara lucreaza de zor. pai daca mai ma puneau sa fac si licenta incepeam sa alerg prin bucuresti strigand lozinci antiase. si dupa ce invat licenta si o sustin am scapat chiar de tot. adio ase! adio! ramai sanatos sa mai umpli capul si altor naivi care au impresia ca - ce tare e facultatea asta. eu nu zic nici ca e tare nici ca e moale desi cand vorbesti de un rahat asta conteaza :D doar zic ca la capitolul etica au muuuuuulte puncte de bifat pana sa se dea asa mari cu prestigiul si calitatea europeana.
si acum ca aproape m-am eliberat de jugurile studiilor de licenta pot sa incep sa ma concentrez atentia mai bine pe master - ieri am avut primul examen si domnul profesor mi-a zis ca nu prea tine minte sa ma fi vazut des pe la cursurile dansului. mi-a dat 8 desi nu m-am prea priceput cum e cu filosofia in antichitate - a tinut sa imi precizeze ca unul din colegii mei de dinainte a stiut sa raspunda mai bine dar el a fost la toate cursurile si eu nu, asa ca intelege de ce is mai balbaita - de fapt eram cam redusa de tot la tacere.
in rest- vreau sa ma apuc de dans si am gasit un loc fain unde sa fac asta pe undeva prin floreasca, ma gandesc serios sa ii fac o vizita natasei in zagreb cat de curand, as vrea sa trec si prin timisoara o perioada, si prin cluj - contrar felului mei de a fi privesc un pic spre vest pentru ca m-am decis sa las estul o perioada in pace. si apropo de est saptamana asta am ras in hohote in timp ce ma plimbam cu o torba cu roti si doua picioruse mici prin dorobanti pentru ca vladimir ma rugase ca il rugase lila sa trimit niste acte foarte importante bla bla. era ca faza un prieten al unui prieten al unui prieten al prietenului - hai mai te rog frumos - si cu ocazia asta am stat si la o mica susta cu 2 insotitoare de tren prietenia care imi explicau cum : domnisoara daca va cunosteam, adica daca mai faceam aranjamente d'astea pai nu era nici o problema, asa trebuie sa crestem pretul stiti dumneavoastra. ei nu stiu eu d'astea dar pana la urma actele au fost trimise si procesul a fost si foarte amuzant.
cat despre alte povesti din pacate trebuie sa puneti mana pe noul meu jurnal caruia am inceput sa ii dedic mai multe din gandurile mele ca sa le tina el acolo in intimitate si sa nu mai umplu netul cu ele.

ps: poza e furata de la vitalie spranceana :P - nu m-am putit abtine / si nici nu am gasit ceva mai bun

Un comentariu:

Anonim spunea...

ha ha ha, foarte buna imaginea :P