miercuri, 28 ianuarie 2009

holly words in war time

pentru cine se intreba ce am facut eu in ziua de craciun anul trecut ei bine voi dezvalui misterul (:D da, stiu ca nu se intreba nimeni asta) . ei bine toata ziua buna ziua m-am uitat la desene animate pe youtube. dar nu orice desene ci cele de propaganda. sunt o groaza si sunt extrem de "educative".
si cum criza a inceput sa umble miselste prin targ iaca mi-am amintit de unul fain - cu donald si taxele. in al doilea razboi mondial guvernul american a "umblat" un pic la desenele animate ca sa incurajeze poporul sa isi plateasca taxele si sa sustina astfel cheltuielile prilejuite de razboiul impotriva inamicului malefic. efectele sunt hilare. un exemplu ar fi asta:

bine, nu numai americanii au facut asta. si nazistii , si rusii - pfai rusii sunt asa intr-un fel, stati sa caut si unul rusesc. asa, am gasit unul in care is incluse mai multe :

ale rusilor is mai pline de ura. insetate de sange nazist cum ar veni :) :P. ma gandesc la copilasii care abia asteptau sa le vada si primeau mizeria asta. cred ca au devenit niste adulti foarte intelepti :D :D.
bine, nimic nu se compara cu desenele facute acu de arabi in razboiul cu evreii - alea imi par cele mai horor - cu mesajul puneti o vesta pe voi plina cu bombe , duceti-va in mijlocul dusmanilor si explodati in numele lui alah... iasc. pe alea nici nu vreau sa le pun pe blog de sila.

citind azi din vechiul testament pentru examenul de vineri am dat peste un pasaj iar foarte dubios pe care l-am recitit de vreo 3 ori crezand ca nu vad bine - citez : "de acolo s-a suit la Betel (vorbeste de profetul Elisei, scolit de profetul Ilie - profetii find cei care intra in contact cu Dumnezeu si transmit cuvintele lui). Si pe cand mergea pe drum, niste baieti au iesit din cetate si si-au batut joc de el. Ei ii ziceau : "Suie-te plesuvule! Suie-te plesuvule!". El s-a intors sa-i priveasca si i-a blestemat in Numele Domnului. Atunci au iesit doi ursi din padure si au sfasiat patruzeci si doi din acesti copii" ( Regi 2, 2:23-24). Ei bine daca cineva poate sa imi zica care e pilda sau invatatura din pasajul asta eu cu mare drag ii voi multumi.Is multe lucruri care mie imi par extrem de nedrepte si enervante si ma revolta la culme. Dar e fascinanta lectura, uneori si emotionanta, desi e complicat sa iei pildele bune din toate momentele care uneori is asa ca cel de sus. Asa ca o recomand pentru schimb de pareri si impresii.

altfel am dat in seara asta de un "desen-palma peste ochi" pentru femeia din mine care uneori devine foarte posesiva afectiv :D - mda... trebuie sa ma lecuiesc :)). il pun si pe asta ca sa termin intr-o nota mai vesela

pa :)

4 comentarii:

amageanu spunea...

biblia si principiile crestine nu sunt intocmai unilateral blande si iertatoare asa cum a reusit biserica sa le prezinte prin propavaduirea partiala a realitatilor bibliei.
In Samuel 1 scrie "David s-a sculat, a plecat cu oamenii lui, şi a ucis două sute de oameni dintre Filisteni; le-a adus prepuţurile, şi a dat împăratului numărul întreg, ca să fie ginerele împăratului. Atunci Saul i-a dat de nevastă pe fiica sa Mical."

Dreptatea lui Dumnezeu se face si prin Sabie, nu doar prin iertare. Daca dumnezeul crestin era in totalitate iertator se convertea la budism :)

Pedeapsa, violenta, sacrificiul in numele unui dumnezeu absurd prin faptul ca nu prezinta nicio justificare si contrazice ideea de iubire si iertare sunt esentiale in crestinism.

A hell of a religion :)

Anonim spunea...

dragutz:)...

Anonim spunea...

dafyyy ... ce de amintiri :)

Anonim spunea...

Iti "transmit" o leapsa. Urmeaza te rog link-ul catre blogul meu si vei gasi acolo mai multe detalii.
Regards,
Silvia