vineri, 25 iulie 2008

update


ieri o zi absolut de rahat. in care eu am avut cateva replici absolut de rahat. imi venea sa imi dau mii de pumni. toate astea dupa o seara petrecuta cu cele doua m. - o seara ca mi-a incarcat de energie pozitiva asa ca practic nu am avut nici o scuza pentru ieri - si am si constientizat fiecare tampenie pe care am facut-o (!!!)
apoi noaptea am apelat la tratamentul soc - adica o discutie cu r. - nu a acceptat sa imi dea el 2 palme pe bune dar mi le-a dat virtual / si cumva prietenesc/ am stabilit ca incepem o competitie pe care bineinteles ca eu trebuie sa o castig :P - si d'asta m-am mobilizat de astazi.
altfel foarte racita - is o fabrica de muci / oricat de urat ar suna/ o fabrica de muci care cateodata mai si stranuta. m-am rezumat insa la un pachet de tigari si un pic. inca am pe creier poza aia cu degetul de mort de pe pachete si caut sa incep sa traiesc mai sanatos din pricina asta.
azi dimineata ma suna a.b. sa imi spuna ca a ajuns la mare :) - si ma intreaba daca plang - nu, nu plangeam, am gatul rosu si asta imi face o voce foarte dubioasa.
putin dor de _. mai ales pentru ca toata lumea incepe sa plece din oras si ma plictisesc/ am vrut sa calmez toata treaba cu g. dar mi-am dat seama ca ar fi o tampenie si ca nu asa functioneaza lumea / si oricum _. revine acum pentru ca sunt singura si racita/ si oricum _. nu exista decat in mintea mea/ g. nici macar atat/ sau nu stiu/ oricum nu ar fi ceva natural/acum ar fi doar ceva indus si asta mi-ar mai lipsi/daca o sa fie o sa fie oricum/ si nici el nu vrea sa fie/ sau oricum nu inteleg nimic din toata chestia asta
apoi putina teama ca _. nu o sa mai plece niciodata. o discutie cu corina despre zodia mea (cred in zodii cateodata, pentru ca nah :P) mi-a revelat un viitor sumbru : cica noi pestii ramanem singuri sau nefericiti. una din doua. oricum nu prea roz treaba asta.
pe 5 august trebuie sa apara SDU - si materialele greu se mai aduna. ar trebui sa plec la chisinau cam pe 5 - dar si acolo nu prea inteleg unde o sa stau, anume ce o sa fac - nu stiu - oricum vad toata treaba asta asa ca o scapare de bucuresti si de tot si toti de aici.
am chef doar sa citesc mult zilele astea si sa nu vad pe nimeni.
si mi-e dor si de a. .as fi vrut sa o vad inainte sa plece dar nu am avut curaj - nu stiu daca ea o sa inteleaga asta... pentru ca nici eu nu inteleg
pentru _. - fara un gand anume:

2 comentarii:

Anonim spunea...

o iei razna si nu merita nici cat ala din care tocmai ai iesit. not good

a spunea...

fa-ma sa inteleg ce ai spus.