sâmbătă, 26 iulie 2008

pam pam


not in the mood to be nice. chiar deloc. reintru in ritmul de fumat ceea ce nu-i deloc ok. trebuie sa gasesc o modalitatea sa le las incet incet.
o baie fierbinte si apoi garnier hidratare intensiva pentru o piele mai ferma ;;) - un miros foarte fain. simpatica senzatie.
haine pufoase. supa de pui pentru a-i spune pa pa racelii. si cam asta.
nevoia de a trai cat mai sanatos. la pranz am gatit si eu dovlecei la gratar cum am invatat asa pe furis de la mona :). au iesit ok ceea ce ma face sa am ceva incredere in viitorul meu de bucatar.
departe de net today in mare parte. m-am apucat de o carte dar nu mi-a placut. trebuie sa gasesc ceva nou sa citesc. mai am una inceputa dar este foarte outdoor si cum is inca cu febra trebuie sa mai astepte.
se pare ca trebuia sa fiu la mare - azi doua persoane m-au intrebat cum de nu sunt. pai nu sunt si asta-i :). trezita din somnul cauzat de raceala de 2 ori de a.b. aflu ca vremea la mare e faina.
chestii nu asa simpatice de facut : de transcris un interviu pt SDU - pe care nu l-am luat eu deci nu prea am idee despre. aud vocea lui Dudu si a lui Vladimir - ma cuprinde tare de tot un dor de duca. trebuie sa ajung si in green saptamana asta - e un must de ceva vreme dar au fost niste impedimente. apoi o sa vina si ceva acte de la chisinau. bibliteca metropolitana iar de bifat.
pana plec inca un interviu de data asta cu Dan Perjovschi ceea ce se anunta chiar interesant ( nu stiu cat de secret este ca el e unul din artistii care vor participa la INTERVENTII 3) . Alt interviu de data asta cu Igor Cobileanski care imi place tare mult si care in plus e si foarte simpatic - dar interviul ramane pentru cand ajung la Chisinau. Mailuri peste mailuri asteapta sa fie trimise - eu astept sa am inspiratie sa le scriu. Si se pare ca inspiratia evita persoanele racite.
multa muzica azi - mai obsesiv regina spektor si placebo. nu stiu exact de ce.


Placebo - Infra Red



Placebo - Nancy Boy



placebo-song to say goodbay

Niciun comentariu: