joi, 12 martie 2009

muhahahaha (1)

deci e trista viata pentru cine nu are blog pe wordpress. asta pentru ca nu se prea poate amuza cu cuvintele dupa care a fost gasit de motoarele de cautare. acu ceva vreme mi-am pus o chestie d'asta de iti arata dupa ce cautari vin totusi oamenii la tine pe pagina :D (ce definitie) si ma amuz uneori singura si azi ma amuz si pe blog cu ce am mai retinut, deci:
il iubesc s mie teama sa nu ma lase :D la cunostintele tale vaste de gramatica si mie mi-e teama ca o sa te lase - si la o adica daca iti pui deja problema asta probabil ca esti pe punctul de a fi lasata - iti jur- daca ti se pare asa e.
tigari doina. - da da - ai nimerit exact unde trebuie. daca vrei id-ul meu facem schimb de impresii despre tigarile doina si iti zic cum m-a convins vladimir sa le fumez desi nu imi placeau deloc si nici acu nu pot sa zic ca ma omor dupa ele. cine e vladimir ma intrebi? iti fac cunostinta si cu el :)))
marius ianus - nu ai nimerit bine. vezi in stanga ca e link.
agnostic smoker liberal romania - hmmm. asta e bizar doar
cum sa ma inteleg mai bine cu ceilalti- habar nu am in schimb pot sa iti explic cum sa nu te intelegi bine cu ceilalti. ai putea sa incerci totusi un psihiatru daca problema ti se pare insuportabila
nu mai stii ce sa imi raspunzi - eu?
poze cu oameni in jurul mesei - ooook - adica si eu am ciudateniile mele :|
am şi eu, cum are toţi - chiar ziceam mai devreme
poti face dans modern pe muzica de strada? - probabil
daca nu ma suna ,nu ma cauta inseamna c iubitul nu ma mai iubeste. - asta e ca si cum ai vorbi de funie in casa spanzuratului. iti acord premiul cel mare - adica za anser : get a life

pam pam :)

update cu ce am mai pescuit in ultimul timp:
cum fac rost de o gagica pt sex? - ajungi in tei si ii intrebi pe baietii de stau in colt de unu' mac. s-ar putea sa te alegi cu ceva boli venerice dar totusi scapi de frustrare :)
cum sa pun filme de pe youtube pe blogspot - copiezi codul din dreptul "Embed" scris pe youtube - intri la postare texte pe blogspot apesi pe "editati html" si pui codul si publici postarea :)
cum pot scapa de felul in care ma simt k nu mai merge relatia dintre noi - :| nu iar d'astea!
nu pot sa dorm - incearca sa numeri oi :)
jocuri cu draga mea lumea disney pentru fete. - ?!?
un plan bun astazi este un plan mai bun decat un plan perfect maine - discutabil
scenarii pentru sarbatoarea lui m.eminescu. - ?!?
ingeri tristi. - ai un fetis?

pam pam 2 :)


Niciun comentariu: