luni, 23 iunie 2008

hai la teatru :)

sunt anumite momente care ma umplu de energie - unul din ele a fost atunci cand am vazut "asta seara lola blau" prima data - apoi am revazut spectacolul de 10 ori :D. - l-as mai vedea tot de atatea ori fara sa ma plictisesc :). spectacolul este montat la teatrul evreiesc de stat - musical de Georg Kreisler/ Regia artistica: Alexandru Dabija / Scenografia: Puiu Antemir/ La pian: Dorina Rusu
One woman show cu Maia Morgenstern
cum nu am gasit fragmente din spectacolul romanesc urmeaza un fragment dintr-o alta montare a piesei/ bine lola blau in versiunea Maiei Morgenstern este de 10 ori mai grozava - dar macar asa va faceti o idee despre text - si la TES spectacolul este in idis :) / fericiti cei ce stiu limba germana / si si mai fericiti cei ce stiu idis



altfel azi mi s-a facut brusc dor de Maia Morgenstern/ o fi din cauza licentei:


Cristina m-a trezit la realitate / s-au cam inchis teatrele :(

Un comentariu:

Slav Vladimir spunea...

Salut Andreea...nu am mai vorbit de cam mult timp!

O data cu tine, mi s-a facut si mie un dor de Maia si a ei Balanta, dupa ce am revazut un mic videoclip din blogul tau!!!:)
Interesanti actorii acestia.

Trebuie insa sa recunosc ca in ultimul timp fiind ocupat cu licenta am fost mai mult printre nori si la propriu si la figurat.....dar sper sa recuperez, si sigur voi recupera......daca ai ceva recomandari poti sa imi spui negresit.....insa primele sa fie mai slow motion....ca sa nu intru direct....vreau un preambul...pe urma sa curga garla tot...:)

Cu consideratiune, Marius....on se revoir!!!