vineri, 30 noiembrie 2007

de ziua mea





pot, dupa numarul de oameni care imi spun "la multi ani", sa am impresia ca am o gramada de prieteni :)
si asta se intampla de 2 ori pe an
azi e una din acele zile
cel mai aiurea mi se pare ca toti oamenii astia care imi dau mesaje ma felicita si-mi ureaza diverse chestii in virtutea unor fapte care nu-s meritul meu - adica nu am ales io cand sa ma nasc sau cum sa ma cheme
minunatele beneficii ale normelor sociale - 2 zile pe an am impresia ca daca voi ajunge in rahat multe maini vor fi acolo ca sa ma ridice, sa ma scuture si sa ma ia in brate .



8 comentarii:

Anonim spunea...

esti tare mumoasa in poza asta.
***
nu astepta mainile acelea puternice, care sa te scutura, care te bruscheaza caci acelea nu-ti sunt de prea mare folos pentru ca in timp de inghet poarta manusi + bicio brutalizare nu a salvat nimic. ci asteapta pe cele care raman calzi chiar si iarna, la -20 grade. ele sunt la fel tot timpul.

daaaaaaaaaaa......

Anonim spunea...

pai se putea :))

erata de om serios
care te scutura***

Anonim spunea...

Asa este... Doar impresia ca se intind maini si e de ajuns. Ce conteaza ca nu-i neaparat sa se intample asta?
...
Felicitari pentru blog! Este sensibil, depresiv si... unic...

a spunea...

andreea - :) eu am folosit aici verbul "a scutura" intr-un sens mult mai soft decat cel pe care l-ai perceput tu. stiu ca e ok ca uneori cineva sa te ia tare si sa-ti spuna usor agresiv unde gresesti si care e problema dar eu nu-s genul care sa reactioneze la astfel de stimuli; in fine, in ultimul timp nu reactionez la asta - acum stiu ca tu ai inteles ce zic si multi pb cred ca o iau pe aratura - oricum ma bucur pentru ca stiu ca tu esti acolo mai mult de 2 zile pe an ceea ce e fain :) ceea ce ma face oarecum un om norocos

akedion - pai e ok uneori sa visezi , important e sa-ti pastrezi luciditatea - una e sa te impiedici si alta e sa cazi de la etajul 4 :)
(bine, usor de spus - eu una mereu ma catar sus sus si , in consecinta, fac niste vanatai greu vindecabile) - iti multumesc ca m-ai citit :)

Anonim spunea...

Ce dracu, ma? Nu te ridica nimeni, stai linistita.

Anonim spunea...

La Multi Ani! :))

Unknown spunea...

Hmmm...in primul rand e bine sa te feresti sa cazi in rahat...pentru ca si cei mai buni prieteni s-ar putea sa-ti intoarca spatele. Cat despre acele persoane care-si aduc aminte de ziua ta, probail vor sa le dai de baut. Eu nu stiu cand e ziua ta, poate nu conteaza. Dar iti urez Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi.

Anonim spunea...

Cine canta melodia ... ? E superba .. am mai auzit-o ... vreau sa stiu cine o canta
Multu !