joi, 12 iunie 2008

acesti ingeri tristi


ce ai pierdut vineri?
ma gandeam ca oamenii cand nu au ce fac inventeaza o groaza de chestii pentru ca alti oameni, care la fel nu au ce face, sa le descopere - am decoperit un site de pe care poti afla daca cineva este offline sau invisible - il gasiti aici - probabil este cauza multor certuri messengeristice :))
altfel ieri m-am intalnit cu n. din intamplare. n. e un tip fain si la care tin mult. si el tine la mine - mi-am amintit ca am scris 2 texte pentru n. : asta si asta - imi sunt oricum mai dragi prietenii barbati/baieti in general - asta mi se trage de la mama - de mica mi-a tot zis ca fetele sunt "naspa"
vineri m-am bucurat sa il revad pe mircea. mircea locuieste cu felicia si amandoi sunt perfect incadrabili la categoria "oameni frumosi" - mi-a placut cand au zis ca stau impreuna ca si cum sunt casatoriti de 20 de ani : adica is foarte buni prieteni si nu fac sex.
vineri eram foarte trista, nervoasa si obosita - in general cand se intampla asta si sunt printre oameni imi place sa o ascund - si vineri nu reuseam deloc si oamenii din jur tot ma intrebau ce am si eu vroiam sa fiu ok ca ei sa nu ma intrebe sau sa nu fie nevoiti sa ma intrebe / sa nu vada - imi era rusine ca nu pot sa ma bucur cu ei
un moment frumos a fost cand eu vorbeam cu mircea despre ce am facut amandoi in tot timpul de cand nu ne-am vazut si felicia a zis : "stop! mircea esti foarte tare - ai reusit sa o faci sa zambeasca" - si atunci mi-am dat seama ca zambeam si ca zambeam pe bune dupa o groaza de timp



Bob Dylan - Jokerman


poza: Anita_by_zarevska

Niciun comentariu: