duminică, 15 iunie 2008

oameni frumosi / vladimir si nataša

cred ca cel mai bun lucru pe care poti sa il faci atunci cand esti trist este sa iesi din camera ta si sa te intalnesti cu oameni care iti plac. si daca se intampla sa nu-i fi vazut pe acei oameni de mai multa vreme atunci chiar ca nu mai ai timp sa te gandesti la nici o drama :)
ieri am obtinut o poza in exclusivitate - asta adica:


cu un cuplu frumos :) - domnul din stanga este Vladimir US (pe a carui diploma scrie "pictor, profesor" :), Republica Moldova) iar domnisoara de langa dansul este Nataša BODROŽIĆ (jurnalist, Croatia).
Pe Vladimir l-am cunoscut in toamna atunci cand am ajuns prima data la Chisinau - si am retinut atunci doar merge foarte repede si face un ceai bun :).
Intre timp am inceput sa lucram impreuna la revista Stare de urgenta.
In revista, Vladimir este cel vinovat de suplimentul Oberliht si, in general, de majoritatea proiectelor asociatiei cu acelasi nume. Ce am invatat de la Vladimir? Ca trebuie sa fac totul pas cu pas. De fapt inca nu se poate spune ca am invatat asta - am aflat - mai am pana sa asimilez lectia :).
A - si am primit si mult asteptatele tigari Doina:

dupa care eu ma topesc desi is cam groaznice :) - si am vazut pe pachet ca exista un site al companiei care le produce: Tutun - CTC :)
Ieri i-am facut o propunere "dubioasa" :P lui Vladimir - sa vad ce va iesi de aici...



Muse - Starlight

Niciun comentariu: