vineri, 19 decembrie 2014

curatenie de iarna (2)

Am gasit, in carnetelul meu mov, 3 citate din "Cele 40 de legi ale iubirii" de Elif Shafak. Draguta carte.

"Intr-o zi un om a venit fuga la un sufit si i-a spus gafaind:
- Hei, se cara niste tipsii, uita-te acolo!
Sufitul i-a raspuns linistit:
- Ce ne pasa noua? E treaba mea?
- Dar tipsiile sunt carate acasa la tine! a strigat omul.
- Atunci e treaba ta?"

"Nu-i de mirare ca profetul Mohamed a spus: Pe lumea asta sa aveti mila de trei feluri de oameni - De bogatul care si-a pierdut bogatia, de cinstitul care si-a pierdut cinstirea si de inteleptul inconjurat de nestiutori."

"Fiecare iubire si prietenie adevarata e povestea unei prefaceri neasteptate. Daca suntem aceeasi oameni inainte si dupa ce-am iubit inseamna ca n-am iubit destul."

Niciun comentariu: